به گزارش خبرنگار مهر، با وجود تاکید وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری باز هم در زمان سفرهای نوروزی پروازها با تاخیر زیادی روبرو بودند.
بر این اساس برخی پرواز شرکتهای ایران ایر، ماهان، ایران ایر تور و برخی دیگر از شرکتها با تاخیر و لغو مواجه شده که این موضوع بی نظمی زیادی را در فرودگاه ها ایجاد کرده است و مسافران ساعت ها سرگردان در فرودگاه منتظر اعلام زمان پرواز هستند در حالیکه با گذشت چندین ساعت پاسخ درستی را به مسافران نمیدهند و حتی پروازها را کنسل نمی کنند.
از سوی دیگر در تمامی کشورها ایرلاین در زمان بروز چنین مشکلاتی موظفند از مسافران پذیرایی کند و شرایط مناسبی را برای استراحت تا زمان انجام پرواز در اختیار آنها قرار دهد اما در ایرلاینهای ایرانی نه تنها از مسافران پذیرایی نمیشود بلکه اطلاع رسانی درستی هم از سوی مسوولان شرکتها انجام نمی گیرد.
یکی از مسافران پرواز تهران - بوشهر که شنبه شب در پرواز ایران ایر با تاخیر چندین ساعته مواجه شده است در این باره به خبرنگار مهر، گفت: ایرلاین ها اگر شرایط لازم برای انجام پروازها را ندارند نباید پروازها را افزایش دهند و با همان تعداد پرواز پاسخگوی مسافران باشد.
وی افزود: اینکه بلیت را می فروشند و بعد مسافر باید ساعتها در فرودگاه منتظر بماند و اطلاع رسانی درستی هم از سوی مسوولان انجام نمیگیرد نشانه سوء مدیریت در ایرلاینهای ایران است.